ZIÓŁKA PRZED SNEM

Warto natomiast wypić szklankę słodzonego soku owo­cowego lub przegotowanej wody z miodem i cytryną lub zjeść kostkę cukru, cukierek albo czekoladkę (potem umyć zęby); równo­waga nerwowa organizmu zależy m. in. od poziomu cukru we krwi, a obniżenie tego poziomu może doprowadzić do zakłóceń powodu­jących bezsenność. Niektórzy polecają pić przed snem napar ziołowy z rumianku i lipy albo szklankę przegotowanego lub zsiadłego mleka. Zaśnięcie ułatwia też półgodzinny spacer po kolacji lub gimnastyka przy otwartym oknie. Usypianiu sprzyja chłodny tusz lub kąpiel o temperaturze 35-38°C. Jeżeli zabiegi te są zbyt kłopotliwe, należy na 10 min. przed snem położyć na karku gąbkę zamoczoną w chłodnej wodzie.

 

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji ze świata mody i urody. Na blogu znajdziesz stylizacje i porady modowe dotyczące doboru dodatków i odpowiednich kosmetyków dla Ciebie. Mam nadzieję, że mój serwis Ci się spodoba i będziesz tutaj stałym czytelnikiem.