PRZEKONANIE DO NOWEJ WIZJI

Maurizio wierzył, że firma potrzebuje także bardziej wyrafinowanego podejścia do problemów kadrowych oraz szkoleń, by wyeliminować frak­cyjny, feudalny system zarządzania z przeszłości i przekonać wszystkich pracowników do nowej wizji Gucciego. Wypracował koncepcję „szkoły Gucciego”, której celem, poza profesjonalną i techniczą ekspertyzą, było przekazywanie pracownikom wiedzy na temat historii, strategii oraz wize­runku firmy. Z tą myślą Maurizio zakupił szesnastowieczną willę Bellosguardo, która należała do słynnego śpiewaka operowego, Enrica Caruso, i wyłożył 10 milionów dolarów na jej renowację. Poza „szkołą Gucciego” willa mia­ła również stać się centrum kulturalnym, konferencyjnym i wystawienni­czym.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji ze świata mody i urody. Na blogu znajdziesz stylizacje i porady modowe dotyczące doboru dodatków i odpowiednich kosmetyków dla Ciebie. Mam nadzieję, że mój serwis Ci się spodoba i będziesz tutaj stałym czytelnikiem.