PROŚBA O WIĘCEJ CZASU

Maurizio błagał partnerów z Investcorpu, żeby dali mu więcej czasu. Będzie popyt! Obroty pójdą w górę! To tylko kwestia czasu! Miał problemy z dostarczaniem do sklepów nowych produktów. Tem­po, w jakim zlikwidował tanie płócienne torebki, nie pozwoliło na dostar­czenie nowych wyrobów Dawn Mello i jej ekipy. Półki były ogołocone — opowiadał Carlo Magello, dyrektor naczelny Gucci U.K. od 1989 ro 1999 roku. – Przez jakieś trzy miesiące w sklepach zia­ło pustkami. Może dlatego ludzie mieli wrażenie, że kończymy działalność! Nikt nie miał do Maurizia pretensji o windowanie marki w górę, ale mógł wycofywać płócienne torby stopniowo – zauważył amerykański de- talista, Burt Tansky, który był w tamtym czasie dyrektorem Saks Fifth Avenue, a aktualnie jest dyrektorem naczelnym i prezesem zarządu Berg­dorfa Goodmana wchodzącego w skład grupy Neiman Marcus.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji ze świata mody i urody. Na blogu znajdziesz stylizacje i porady modowe dotyczące doboru dodatków i odpowiednich kosmetyków dla Ciebie. Mam nadzieję, że mój serwis Ci się spodoba i będziesz tutaj stałym czytelnikiem.