OCENA DZIAŁALNOŚCI GUCCIEGO

Podczas corocznego zebrania zarządu w styczniu 1991 roku Investcorp poddał ocenie działalność Gucciego. Z cyfr wyłonił się ponury obraz: sprzedaż spadła drastycznie o blisko 20 procent, zyski były równe zeru, a zapowiedzi jeszcze gorsze. Firma straciła dziesiątki milionów do­larów. Była jak samolot, który pikuje w dół — powiedział Bill Flanz z łnvestcorpu, który coraz więcej czasu poświęcał Gucciemu. W ciągu zaledwie kilku lat Gucci przeszedł od zysków na poziomie 60 milionów dolarów do strat na takim samym poziomie- powiedział później Rick Swanson. – Maurizio zmniejszył sprzedaż o ponad 100 milionów dola­rów, a z kolei wydatki zwiększył o 30 milionów. Zachowywał się jak dziecko w sklepie z cukierkami, które musi mieć wszystko na raz. Nie umiał ustalić priorytetów. Działał pod hasłem: „Jestem tu, mam władzę i mogę to zrobić”.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji ze świata mody i urody. Na blogu znajdziesz stylizacje i porady modowe dotyczące doboru dodatków i odpowiednich kosmetyków dla Ciebie. Mam nadzieję, że mój serwis Ci się spodoba i będziesz tutaj stałym czytelnikiem.