KAMPANIA REKLAMOWA W NAJWIĘKSZYCH MAGAZYNACH

Jesienią 1990 roku, z pomocą agencji reklamowej McCann Erickson Mello udowodniła, jak wiele wyniosła z pierwszych lekcji Maurizia oraz wizyt u lokalnych wytwórców. Wykreowała kampanię reklamową wartą 9 milionów dolarów, która pojawiła się w najważniejszych żurnalach magazynach, takich jak „Vogue” czy „Vanity Fair”. Kampania przepro­wadzona pod hasłem „ręka Gucciego” objęła zamszowe mokasyny, stroj­ne, skórzane torebki i nowe, sportowe plecaki z zamszu – wszystko po to, by pokazać zarówno tradycję Gucciego, jak i jego nowe oblicze. Przedsięwzięcie odniosło sukces. Mello szybko sobie uświadomiła, że niełatwo będzie podtrzymać nowy wizerunek Gucciego bez przesunięcia akcentu na odzież. Chociaż firma zawsze koncentrowała się na torbach i do­datkach, Mello była pewna, że to konfekcja jest kluczem do stworzenia kon­cepcji, na której można będzie zbudować nową tożsamość Gucciego.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji ze świata mody i urody. Na blogu znajdziesz stylizacje i porady modowe dotyczące doboru dodatków i odpowiednich kosmetyków dla Ciebie. Mam nadzieję, że mój serwis Ci się spodoba i będziesz tutaj stałym czytelnikiem.