EKSTRAWAGANCKI POMYSŁ MELLO

Kiedy międzynarodowa prasa zignorowała jej pierwszą prezentację Gucciego we florenckim hotelu Villa Cora wiosną 1990 roku, Mello wpa­dła na pewien ekstrawagancki pomysł. Poprosiła sekretarkę o obdzwonienie wszystkich wpływowych żurnali w Nowym Jorku i zdobycie informacji o rozmarach butów noszonych przez ich redaktorów. Wysłała parę nowych mokasynów Gucciego do każdego, kto jej tylko przyszedł do głowy. I w ten sposób ich dopadliśmy – stwierdziła z pełnym satysfakcji uśmiechem. W styczniu 1990 roku Maurizio rozesłał do około 665 amerykańskich klientów detalicznych list, w którym oznajmiał, że zamyka płócienną Gucci Accessories CoIIection i przestaje prowadzić hurtową sprzedaż pro­duktów Gucciego do domów towarowych.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji ze świata mody i urody. Na blogu znajdziesz stylizacje i porady modowe dotyczące doboru dodatków i odpowiednich kosmetyków dla Ciebie. Mam nadzieję, że mój serwis Ci się spodoba i będziesz tutaj stałym czytelnikiem.