DOBRY STAN ZDROWIA

Nie tylko dobry ogólny stan zdrowia jest konieczny do uprawiania sportu. Należy go uprawiać w miarę, nie przeforsowując się, odpoczy­wać po ćwiczeniach i odpowiednio pielęgnować skórę, chroniąc ją przed szkodliwym działaniem wpływów atmosferycznych, jak mróz, śnieg, wiatr i słońce. Nawet skóra młodych osób nie chroniona specjalnymi kremami pierzchnie, złuszcza się i wysusza, co po pew­nym czasie doprowadza do przedwczesnego powstawania zmarszczek. Również niewskazane jest uprawianie sportów w czasie pierwszych 3 dni miesiqczki.Ze sportów letnich najodpowiedniejsze dla kobiet jest pływanie. Można je uprawiać w dużych miastach również w zimie — w base­nach krytych. Rozwija ono harmonijnie mięśnie całego ciała, szczegolnie pasa barkowego, biodrowego, mięśnie brzucha i kończyn za­równo górnych, jak i dolnych. Zapobiega to zwiotczeniu i obwisłości piersi, a także otyłości szczególnie w okolicy brzucha i bioder. Pod­czas pływania zimna woda wywiera korzystny wpływ na skórę, wzma­gając jej napięcie i jędrność.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji ze świata mody i urody. Na blogu znajdziesz stylizacje i porady modowe dotyczące doboru dodatków i odpowiednich kosmetyków dla Ciebie. Mam nadzieję, że mój serwis Ci się spodoba i będziesz tutaj stałym czytelnikiem.