CZERWONE ŚWIATŁO DLA SPÓŁKI

W lutym 1992 roku mimo usprawnień w Gucci America Citibank za­palił czerwone światło dla spółki, domagając się spłaty 25 milionów dola­rów kredytu wykorzystanego w całości. Straty Gucciego wynosiły około 17,3 miliona dolarów, a sprzedaż spadła do poziomu 70,3 miliona dola­rów. Narzucona przez Maurizia nowa struktura cenowa sprawiała, że spół­ka Gucci America nie była zdolna płacić swojej siostrzanej firmie za to­war, wypłacać pensji i pokrywać innych kosztów operacyjnych. Ten nowy kurs cenowy, w tym między innymi wyższe ceny za wysokiej jakości no­we towary wprowadzane przez Dawn Mello i jej zespół, miał później stać się punktem zapalnym między Mauriziem, De Solem i Investcorpem. Jak mamy sprzedawać w Kansas City torebki za tysiąc dolarów? — protestował De Sole.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji ze świata mody i urody. Na blogu znajdziesz stylizacje i porady modowe dotyczące doboru dodatków i odpowiednich kosmetyków dla Ciebie. Mam nadzieję, że mój serwis Ci się spodoba i będziesz tutaj stałym czytelnikiem.