ĆWICZENIA BRZUCHA I NÓG

Ćwiczenia mięśni brzucha: położyć się na plecach, wyciągając jedno­cześnie ręce za głowę i kładąc je również na podłodze. Siadać nie- podnosząc stóp. Po pewnym czasie położyć się i znów usiąść, powta­rzając to ćwiczenie kilka razy. Inne ćwiczenie mięśni brzucha polega na tym, że leżąc na plecach podnosi się do góry nogi wyprostowane w kolanach.Ćwiczenia nóg: położyć się na plecach, trzymając ręce wyciągnięte wzdłuż tułowia. Nogi skurczyć, aby przylegały jak najbliżej do tuło­wia, wyprostować je i opuścić w dół, znowu skurczyć i znowu opuścić;, ćwiczenie to należy powtórzyć kilka razy.Skakanie przez skakankę i kręcenie się w kółku Hola-hoop – to również ćwiczenia gimnastyczne, które wyrabiają zręczność całego ciała.Istnieje także specjalna gimnastyka korygująca wady sylwetki, którą wykonuje się początkowo w zakładach leczniczych pod okiem instruk­tora, a następnie samemu w domu.Przy wadach sylwetki korzystnie działa pływanie stylem klasycznym na piersiach oraz na plecach.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji ze świata mody i urody. Na blogu znajdziesz stylizacje i porady modowe dotyczące doboru dodatków i odpowiednich kosmetyków dla Ciebie. Mam nadzieję, że mój serwis Ci się spodoba i będziesz tutaj stałym czytelnikiem.